Комунікаційна стратегія на 2025 – 2027 роки. Візія, перцепція, телеологія
- office76041
- 5 днів тому
- Читати 2 хв
В документі нашої організації, що ми згадуємо вдруге, визначені конкретні вихідні пункти і доволі читки орієнтири у майбутньому, до яких ми прагнемо наблизитися.
Хто ми є

Щодо вихідних пунктів – ми є організацією, що сфокусована на всебічній допомозі особам з інвалідністю, які найбільше потерпають від війни. Складні випадки - наш профіль. Воднораз ми не є тими, хто женеться за статистикою результатів та втрачає фокус з людини. Ми бачимо світ, в якому інклюзивність та рівність є нормою і вважаємо себе тими, хто цю норму просуває.
Ми є видимими у своєму регіоні лідерами змін у сфері оперативної допомоги особам з інвалідністю, їхньому оточенню та патронатним службам за умов воєнного часу. Ми відчуваємо себе пропагаторами ідей інклюзивності, втілюючи їх щодня у практичні вчинки. Через свої канали комунікації ми впроваджуємо міжнародні стандарти інклюзивної освіти та політики у спектрі від лекційної роботи до залучення ЗМІ. Ми є платформою для професійних обговорень стейкхолдерів і допомагаємо колегам по цеху трансформувати наш власний досвід у стандартизовані інструменти та алгоритми фахової допомоги. Ми працюємо безпосередньо з людьми з інвалідністю і бачимо своїм обов’язком унаочнити їхню присутність у громадах. Зняти для загалу покров невидимості з їхніх життів. Ми сприймаємо нашу організацію як чотирипроменеву зорю, що символічно означає сяючий дороговказ у ночі: ми – платформа, ми – експерти, ми – голос ми – мережевий вузол.

Регістр нашого голосу налаштований на кілька тонів і його звучання залежить від аудиторії, для якої він лунатиме і контексту, в якому він себе проявить.
Наш тон, в першу чергу український, в другу - коректний, в третю - ніколи не пафосний, хоча і не ортодоксальний. Під час евакуації ми не ведемо дискусій – ми діємо, тож в ці критичні моменти наш тон можна назвати директивним.
Ми розповідаємо про свою польову роботу без ажіотації, хоча вона вочевидь емоційно заряджена. Наші освітні програми передбачають більш емоційну подачу, адже аудиторія, котру ми залучаємо не сприймає жодного академізму, бо наша цільова група – здебільшого люди старшого віку.
Чого ми прагнемо
Серед своїх програмних завдань ми бачимо створення всеукраїнської мережі «Амбасадорів інклюзії», яка повертає особам з інвалідністю суб’єктність і складається не тільки з тих, хто допомагає, а й тих, хто потерпає. Мережі, яка взаємодіє, навчається та впливає на оточення. Ми висвітлюватиме покроковий процес її становлення, адже спостереження за еволюцією соціального організму також є шляхом розуміння та прийняття нових форм суспільних відносин.
Посилити свій вплив на сферу інклюзії (особливо в тому, що стосується допомоги в екстремальних умовах):
організація авторських тренінгів щодо евакуації, транспортування та надання першої допомоги, логістика;
друк та розповсюдження флаєрів, посібників з алгоритмами дій;
проведення цільового форуму;
організація експертного круглого столу.
Покращити якість контенту та урізноманітнити канали та формати:
вдосконалити контент для ТікТок (перехресні посилання між каналами наших комунікаці);
поширювати наші матеріали у мережі LinkedIn з урахуванням її формату;
урізноманітнити контент на YouTube.
Підняти рівень громадської обізнаності щодо питань інклюзивності та доступності:
створення словника інклюзивності;
проведення інформаційних кампаній для тих, хто стикається з проблемою бар’єрності по роду своєї діяльності;
Зберегти історію організації:
написання книги «волонтер-68»;
створення серії документальних фільмів на основі власних архівних зйомок і розповідей учасників подій, що відображатимуть атмосферу, зміст і технологію роботи професіоналів у кризових умовах;
створення цифрового «Музею волонтерської пам’яті».
Розширення масштабу висвітлення правозахисної тематики як глобального тренду:
публікація аналітичних матеріалів з відповідної тематики у форматі лонг-рідів.
В нас насправді грандіозні плани.